Šta je digitalni marketing?
- Restop
- 22. Decembar 2020
Na visokom nivou, digitalni marketing se odnosi na oglašavanje isporučeno putem digitalnih kanala kao što su pretraživači, web stranice, društveni mediji, e-pošta i mobilne aplikacije. Koristeći ove mrežne medijske kanale, digitalni marketing je metoda kojom kompanije odobravaju robu, usluge i brendove. Potrošači se u velikoj meri oslanjaju na digitalna sredstva za istraživanje proizvoda. Na primer, Think vith Google marketinški uvidi otkrili su da 48% potrošača započinje svoje upite na pretraživačima, dok 33% gleda na web lokacije brendova, a 26% pretražuje u mobilnim aplikacijama.
Iako je savremeni digitalni marketing ogroman sistem kanala do kojih trgovci jednostavno moraju da se ukrcaju pod svojim brendovima, oglašavanje na mreži je mnogo složenije od samih kanala. Da bi postigli istinski potencijal digitalnog marketinga, trgovci moraju duboko da se ukopaju u današnji nepregledan i zamršen svet više kanala kako bi otkrili strategije koje utiču na marketing putem angažovanja. Angažman marketing je metoda formiranja smislene interakcije sa potencijalnim i povratnim kupcima na osnovu podataka koje prikupljate tokom vremena. Uključujući kupce u digitalni pejzaž, izgrađujete svest o brendu, postavljate se za lidera u industriji i postavljate svoje poslovanje u prvi plan kada je kupac spreman za kupovinu.
Implementacijom višekanalne strategije digitalnog marketinga, trgovci mogu prikupiti dragocene uvide u ponašanje ciljne publike, istovremeno otvarajući vrata novim metodama angažovanja kupaca. Pored toga, kompanije mogu očekivati povećanje zadržavanja. Prema izveštaju kompanije Invesp, kompanije sa snažnim omnikanalnim strategijama angažovanja kupaca zadržavaju u proseku 89% svojih kupaca u poređenju sa kompanijama sa slabim višekanalnim programima koje imaju stopu zadržavanja od samo 33%.
Što se tiče budućnosti digitalnog marketinga, možemo očekivati kontinuirani rast raznolikosti nosivih uređaja dostupnih potrošačima. Forbes takođe predviđa da će društveni mediji postajati sve razgovorljiviji u B2B prostoru, video sadržaji će biti pročišćeni u svrhe optimizacije pretraživača (SEO), a marketing putem e-pošte postaće još personalizovaniji.